Mellandagsrean i Luleå, med inslag av Mikael Niemi

Ja, den var väl inte lika omfattande som jag trodde att den skulle vara, men lyckades hitta några reavaror i alla fall :) Det har varit en väldigt lååång dag kan man lugnt säga, med väldigt ömma fötter (:\) och en hel del kläder och krimskrams (:D) i slutändan.
Bara för att jag inte har något annat för mig så tänker jag skriva ner allting jag har köpt;
kläder, skor, smycken och böcker..
Ja, det var väl allt. Ids inte ta det så ingående, för jag kom på att jag hade tänkt släpa mig igenom några avsnitt av Prison Break och The OC innan jag tar min nattslur, (och jag råkar inte vara den allra piggaste just nu, så det är väl på tiden att jag sätter igång någon gång innan dess att jag har hunnit somna.) 

Jag och Mia har ätit varmkorv med Mikael Niemis mamma idag också. Hon hade varit och kollat "Jag gjorde Vietaskupppen" idag berättade hon.
Den såg jag faktiskt för precis en månad sen, idag. En väldigt bra teater är det =) Eller ja, i alla fall den bästa jag har varit på för jag har nog inte varit på fler än.. att man kan räkna det sammanlagda antalet gånger på fingrarna ungefär.  
Inhandlade faktiskt min första bok, skriven av just Mikael Niemi idag. Svålhålet.
Sicket sammanträffande.

Nåväl, det har varit värt mödan i alla fall. Och pengarna med.


Nu ska jag ta itu med det här tittandet jag skulle titta, och imorgon blir det gymmet igen, wiiho :)

Yääähyäähäääyä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback