Begravning

Idag var det farmors tur att begravas. Hojja :(
Skönt att det är bortgjort nu så att man kan börja tänka på annat. Annars är det sånt tjo och tjim hit och dit, att det måste städas och fixas med alla saker och så vidare. Man måste liksom tänka på DET hela tiden. Så nu har det äntligen lugnat sig. 
Har haft huvudvärk hela dagen idag , och inte mått något vidare alls. När jag kom hem från stan så sov jag i två timmar. Nu är jag lite halvt död och sitter och väntar på att brorsan som ska komma och hämta mig för jag har åkt på att sitta barnvakt.  Igen.

Nånå, får väl sitta och plugga till engelskaprovet där och hoppas att det blir bra seeen.

Snart helg i alla fall. :)
"Den stora pluggar-helgen".  Gaaah, eller det blir ju inte plugg hela helgen. Mest på söndag för den andra halvan av helgen tänker jag bara ha trevligt!


Läängtar till nästa helg :)



Om du vill lära känna vägen framför dig, fråga dem som går åt andra hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback