Fot jäävel.

Fot-fan vill inte bli bra. Orkar väl inte struttsa omkring med kryckorna heeela tiden.
Så tänker man när man är i skolan:
Äääh, men jag har ju dem i skåpet, kan ta dem sen om jag behöver, och så slutar den där saaatans foten attt fungera så då kan man nästan inte ta sig fram till slut i alla fall.
Gaah!
Så när man kommer hem från skolan kan man inte röra på sig för att "foten är överansträngd och blahablaha", såå kanske man skulle ta och använda de där kryckorna i nån vecka till så att benjävelen vill bli bra.
Vänta, vänta, vänta och seee.

Trallalaaaalala.


Varit barnvakt så gott som heela dagen idag, förutom de två första timmarna efter att jag hade kommit hem från skolan för då tyckte jag så synd om gitarren som nästan hade hunnit börja samla damm, så jag plockade fram den en stund.
Klockan närmade sig 17 och då tog friden slut. Ungarna for hem härifrån, vid 21-tiden, och juuust då började House. Kände att jag behövde se den, och den slutade för kanske tjugo minuter sen.
Det jag försöker få fram här är att jag inte har haft någon som helst tid eller jaaa.. ork eller möjlighet, för att göra matten, fysiken, engelskan, kemin och psykologin idag, sååå jag får helt enkelt ta itu med de sakerna imorgon. Om inte annat får jag väl sitta inne i helg och plugga, (men det lär inte hända), så jag satsar på morgondagen istället. Bleeeh.



Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback