Svammel

svammel och åter svammel. Det är vad det är.

Vaknat kl 9 idag. Varit och kikat när A-flickorna spelade match mot Strömnäs, och vann gjorde dem :)


Kom just till Tjotti. Är heelt utslagen. Vaknade vid fyra-tiden inatt av att det var någon (eller något) som lekte kaffebryggare utanför vårat fönster. (Måste sova med fönsterluckan öppen för elementen går inte att skruva ner.)
Sen vaknade jag vid halv åtta av att det var någon som morgon-promenerade med en vansinnig hund! Och så stannade dem utanför vårat fönster och den där helevettis hunden slutade aldrig skälla. GAAAAH!
Efter ett tag ringer morsan; "Ni har väl inte glömt att ställa om klockan?"
Amagaaaad, måste hon ringa före nio på morgonen? hallå, det är faktiskt söndag!

Gick på matchen, kom tillbaka till lägenheten, slockande på soffan efter några avsnitt av Alla älskar Raymond, så grymt härligt serie ^^
Sen kommer morsan och börjar plinga på dörren. Dags att åka hem.


Nu sitter man i Tjotti. Tänkte ta och bränna en skiva, eftersom att den förra skivan inte blev någon succé. (Råkade bränna på en DVD-skiva, så den fungerade inte att lyssna på.)
Nu ska det inte bli några sådana misstag, för nu vill jag ha någonting att spela i min billiga, lite halvtaskiga dvd/stereo, vad det nu är.
Den här låten måste jag ju ha med. (Björn Rosenström- HET ;)
Har inte så många andra låtar, men det får lösa sig ändå :P

Trawlawlaa..


Allt har en ände, utom korven - den har två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback