Grattis Jossan =)

 116472-9
Idag fyller Jossan 19. Grattis på födelsedagen och hipp hipp hurraaa! =) Du ska få massa presenter av mig sen (och även dina julklappar, som du ännu inte har fått). 

Ja, något party blev det inte för mig den här helgen heller. Huhu :P Blev istället at kolla ett flertal filmer med Jossan. Vi såg Saw 1, Little man, någon annan film jag inte vet vad den heter, och så blev det även att kika  Saw 3. Det är den grisigaste film jag har sett på länge, men den var ändå rätt bra :)
Jag har just kollat färdigt American Pie-The naked mile. Det är faktiskt en film helt i min smak. Haha :P Skådespelarna kan man då heller inte klaga på =)


Nu blir det sängen. Om en stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback