Hallå?

Det är söndag, klockan börjar närma sig 6 på morgonen.. Vad fan gör jag vaken?
Tänkte ställa frågan ifall att det är någon som tycker att "bilar" är bra, men eftersom jag ställer den här så lär jag inte få något svar, vilket i sin tur ledde till att det inte blev någon sådan fråga.
Kan ju istället försöka komma på hur många gånger jag egentligen har slagit igång filmen och roat mig med annat medan filmen, till slut, i alla fall har lyckats ta slut, varje gång.

Huff vad det är jobbigt att hålla i tangentbordet när jag är såhär trött i armarna. Mysigt ädå att vara sådär härligt slut efter ett hårt träningspass :) Känner mig flitig, för jag har faktiskt både pluggat och tränat idag (ehrm.. igår, lördag, alltså).
Förmodligen kommer jag inte stiga upp tidigt idag. Hoppas bara att morsan har hunnit baka de där matbröden lagom tills jag stiger upp =)

Har lyckats bli sådär irriterat pigg nu. Sådär pigg så att jag antagligen inte, hur mkt jag än vill, kommer att kunna sova.. nu?
Nåväl. Man kan ju inte slösa bort hela dagen till något så otroligt tråkigt som att sova. Okej, sova är jävligt skönt, men om man sover till två, hur känner man väl sig inte då ? Då finns det ju bara en mikroskopisk del kvar av dygnet.
Det betyder att sova är bra. Men det är mycket som är bra, och det betyder inte att man gör det heller så fort man får chansen.

Gitarren, gitarren, gitarren. En väldigt kär vän :)
Jag vet, det har inte blivit mycket spelande på sista tiden, men nu ska jag råda bot på det :) Måste bara få mig den där sömnen först.


Kommentarer
Postat av: Cascalita

Bilar är rätt tråkig faktiskt :)

2007-01-14 @ 07:01:06
Postat av: Sara

jag tycker då om den i alla fall :)

Postat av: pk

bilar är ju kanonbra! :) katschiiiing.

2007-01-15 @ 15:08:22
URL: http://quitepk.blogspot.com
Postat av: Sara

:)

2007-01-15 @ 23:39:42
URL: http://SaraOskarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback