kl är 00.30, det är fredagkväll och...

...jag sitter här och skriver några rader i min blogg.
Eller just ja, det är inte ens fredag längre, utan LÖRDAG.

Nåväl. Har just bränt ut Disney pixar's Cars på dvd. Den är så mysig på något sätt :)
Ganska otroligt att det är helg och jag sitter hemma. Och jag skriver om grekiska gudar och gör diverse andra läxor. Men det känns ändå bra på något sätt. ((Inte), fast som ändå).
Tänkte vara lite vettig och stida upp en sådär kl 6 på morgonen och börja göra mig iordning för gymmet. (Tro nu inte att jag är någon sådan där sjuk människa som stiger upp kl 6 bara för att gymma några timmar och sen fara hem och typ.. fortsätta plugga, nejnej). Jag far helt enkelt då för att jag inte har något annat val. Annars blir det ändå bara att sitta i byn och inte göra någonting. I alla fall inte något roligt. Så man kan väl säga att det känns som att jag borde ta mig i kragen och gå och lägga mig.
Men jag vet inte. Är inte trött. (Kan vara en biverkning av det att jag sov en timme eller tre efter det att jag kom hem från skolan.)

Det känns som att jag inte kan få någon ro. Tror det beror på allt evigt, aldrig utdöende, skolarbete. Tjaa, man får se det positivt helt enkelt. Har bara sex stycken kvar av dem nu. 
Det är ju faktiskt helg nu, och då ska man vara glad :) Jag är i alla fall inte såå onyttig nu, eftersom att jag har motstått frestelsen att fara ut :P
Måste träna imorgon. Hoppas bara att någon vill ha mig att hälsa på sen efter gymmet då, annars ligger jag lite illa till. För då måste jag nog gymma ända tills morsan och farsan kommer tillbaka från Kiruna, och då får jag nog.. tillbringa en hel del tid där. Hah.

Måste faktiskt medge att gårdagens inlägg var allt annat än normalt.


 152/93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback