Laborations försök och.. snart är det lördag igen :)

Idag blev vi (jag, Anna och Julia) äntligen färdiga med våran laboration på fysiken. Kapitlet vi håller på med nu heter "kaströrelse". Efter många försök och mycket tänkande, så slutade det ganska väl ändå. Tänker dock inte fördjupa mig i ämnet.

Äntligen har det blivit fredag. Vad finns det då att göra? Den tredje fredagen i mitt nya, lite hälsosammare, liv. Nu har man inget att göra på helgen längre. Inte något som är lika spännande i alla fall. Haha, nä det där lät ganska fantasilöst.
Imorgon ska det i alla fall bli till att fira Jossan, som fyller 19 =)
Jädrans, så kommer morsan och ska läsa min blogg. Till hennes bestörtning så klickade jag bort den HEHE :) Man kan ju inte ha ett päron här som kommer och tror att det bara är att läsa vad man vill.
Ja, åter till ämnet. Jossan fyller år och så kanske vi ska bada badtunna och ha det mysigt :) Sist vi badade badtunna var nog under torgfestivalen, alltså i alla fall jag, och det slutade i nästan dödlig utgång.
Eller ja, man kan ju inte påstå att morsan, spritlukt och jag var någon bra kombination då. Ej heller den att jag åkte på luftrörskatarr i samma veva. Men vadå, det är väl inte mitt fel att det är så långt till sjön.

Nu vill jag bara sova för jag är trött. Men känns inte så roligt att sluta kvällen så pass tidigt. Går nog och hälsar på min syster en stund. Och broder kan jag ju också passa på att svänga förbi, med hastbullereceptet.
Gaaah, nu blev jag sugen på hastbullar. Juuuh!


Och kom nu ihåg att man inte kan påskynda alkoholförbränningen genom att dricka svart kaffe eller bada bastu.
Det har jag lärt mig idag. Inte för att jag inte redan visste om det, för det gjorde jag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback