Lyckan är obeskrivlig!

Har slutat skolan för dagen, det är ljust ute och torsdagens matteprov har blivit flyttat till nästa vecka, kan det bli bättre :)

Tiden som förflutit av denna dag har inte varit dessmer händelserik. Otroligt nog kände jag mig flitig både på kemin och matten. Fick gjort mer än vanligt :) Till och med hålet gick så fort att man knappt hängde med. Den väldigt jättetråkiga svenskauppgiften lyckades bli klar under den tiden.

Mattelektionen var nog mest lärorik. Då upptäckte jag att "griffeltavlan" (som inte var någon griffeltavla, eller vad det nu är de kallas.) faktiskt inte var någon griffeltavla. Det lät "klirr klirr klirr" när gubbarna slog sönder den. Så den var alltså tillverkad av.. Vad var det nu.. Typ mattat glas.
Så kan det vara ibland.

När den jättelånga lektionen äntligen var slut så körde jag biiil hem *brum, brum* Det var mysigt :) haha, nämen det var lite läskigt eftersom att det var sist i typ.. höstas någon gång jag körde. 

Idag känner jag mig ovanligt optismistisk. Bara sådär himlans trött igen. Sådär trött som man är när man ska plugga. Nåväl, det hjälps inte. NK-prov imorgon så det är bäst man sätter igång.
Kanske man kan belöna sig med en film sedan =) Fast det är efter ett antal timmar med Psykologin, NKn och fysiken, isf.


Livet är det som händer medan du gör upp andra planer.
...Tss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback