Nu är det goda livet slut..

Imorgon börjar allvaret igen, och det där att man måste stiga upp före halv sju varje morgon. Skönt att man har sovmorgon till ett då :)
Kollat ett gäng med filmer idag. Den ena bättre än den andra, sådär som det brukar vara.
 
I och med att jullovet slutar nu så tänkte jag bli nyttig på allvar. Nu är det slut med fika och allt det där andra goda, på allvar! På riktigt allvar den här gången.

Idag har jag gjort ytterligare en blond slinga i mitt hår. Utväxten började bli lite mer social än vad jag själv är, men det har jag satt stopp för nu. (I alla fall i pannluggen).
Mobiltelefonen laddar för fullt i skenet från min fönsterlampa, medan jag sitter och funderar på var jag ska sätta in för skojiga låtar på den.
Försöker även komma på vad jag ska ladda ladda hem för film som jag kan ägna min (spännande/roliga/händelserika/allmänt.. trevliga?) tid åt. Tyvärr verkar det inte vilja gå såsom jag vill att det ska, så det står "behöver fler källor", eller "kan inte nedladdas", bredvid de flesta filerna i det där (värdelösa) nedladdningsprogrammet.

Man bonka bäver i Borås, får sig ett nyp i Alingsås. Man får flott på skinnespiken i Arvika.
MAn pippar i Karlskoga och man gökar ute i Flen och i Piteå har man bara tatt en fika.

Åter till Cold Mountain, ja varför inte?
Nu blir det att smita iväg och kolla film. Jag har redan sett den, men vafan.. Har jag något bättre för mig? Näpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback