Ny termin igen, typiskt.

Hemkommen från skolan och trött som faaaan. Kan det vara för att det var så jobbigt att stiga upp imorse? Neeej, hade sovmorgon till kl 13.
Men det kanske var för att det var så jobbigt när det var första dagen på nya terminen? Neeej, vi slutade före kl 14.
Vad kan det då ha varit? Aaaaah, det var nog för att jag satt och lyyyyssnaaade nääär Mooooona praaaaaatade om alla bööööcker och alla laktioooonstiiiimmarnaaaa oooooch allltt deeeeet dääääär andraaaa vääääldigt intreeeeeessantaaaaa.
Höll mig nätt och jämt vaken, och har fortfarande inte blivit pigg efter det.

Träning blir det inte heller idag, för jag känner mig inget vidare. Ovanligt?
Tror jag håller på att dra på mig en liten förkylning, för det bara vill droppa från näsan och rinna från ögonen. Eller så är det helt enkelt för att jag är såå otroooligt trött. Så har jag ont i skallen också, till på köpet. (Skolsjuka?)

Snart, snart, snaaart har nionde avsnittet av säsong 4 av OC ladda färdigt. Wiiie ;) Och filmen jag håller på att bränna ut borde väl vara färdig den också om inte alldeles för länge, så då blir det att ockupera soffan ett tag ikväll:)
Ska iväg och ranta på byn snart och kika Saw 3 innan dagen är slut okschå :) Så sysslolös lär jag ju inte bli. Frågan är bara hur länge jag orkar vara vaken, haha. Slocknar väl som en säl så fort jag intagit plats framför TV:n (;P)

Skulle behöva träna idag faktiskt. Undrar om man skulle ta sig ett litet pass? Meeen orkar inte. Det är så varmt här, och är det varmt blir man trött. Kan ju hända att det är för att jag har fleecetröja på mig? Bläääsch, orkar inte ändå. Haha.
Imorgon blir det skola, gym, hem och efter det handbollsträning. Låter bra :)


God natt?

 116472-4
Gottegriiisen :)
157/97

Kommentarer
Postat av: Julia

Jeo, Mona är verkligen en vandrande sömntablett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback