Otroooligt intressant

Jaaa, då satt man här idag igen. Jag som trodde att jag inte var en lika fullfjädrad datanörd som förut. Ack så fel jag hade. Man kan väl säga att jag gick på någon slags "avvänjning" när jag bodde i lägenheten (vilken nu är ett minne blott). Jag saknade inte ens datan.. Oh well, det var väl inte riktigt sant. Men det var faktiskt inga som helst problem att vara utan den.
Nu däremot, så kommer man hem från skolan och gör vadåå? Man slår på datan. Aaaah.

Nåväl, kemiboken ligger uppslagen på databordet här framför mig. Känns som att jag bara inte kan börja plugga. Är så jääädra trött! Ändå så vilade jag ett tag tidigare på eftermiddagen (två timmar). Tänkte "vila mig i form inför pluggningen". Det gick inget vidare.
Jag tänker inte gå och sova förrän jag har läst miinst fem sidor i kemiboken i alla fall :) Det här kommer bli en lååång kväll. Inte för att det gör mig så mycket. Har ju sovmorgon till 13.05 :)

Ännu en måndag överstökad. Vilken lycka =)
Har till och med varit och gymmat i närmare två timmar imorse. Det är väl det enda som är bra med måndagar. Det där jättehålet på nästan fyra klocksnurr. Yeeeah.
Imorgon (idag) ska jag jobba matte frenetiskt och hoppas på att jag blir klokare inför provet nästa vecka, än vad jag är nu. Vi vill ju inte att det ska gå som sist. 

-
Nu var kemin klar (för idag). Sängen nästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback