Zienare zienare..

Jag vaknade halv elva av att morsan kom och började tjata att det var påtiden att jag skulle stiga upp  ("ovanligt" det händer).
Sådär höll det på till halv två, då jag inte stod ut längre. Plockade fram min bok som jag just har börjat läsa, Predikanten heter den, och försökte läsa den. Den gick dessvärre inte så bra eftersom att morsan insett att jag var vaken.
"Men kan du inte börja laga mat, eller du kan väl göra sådan där goood efterrätt du vet? Och så måste du plocka upp de där sakerna, och ta undan dvd-filmerna, du vet, och så kan du väl göra blablab-alablaba-la-aaablaabal--abalala-tjateli-tjaaaaatttter" DetTarAldrigStoppPåDenDärTrutenGaaah!

Nu är klockan halv sex på eftermiddagen, och jag har äntligen fått någon sånär ro.
Jullovet är snart slut och jag har inte gjort något speciellt roligt tror jag under de här veckorna. Inget speciellt sådär som man lyckas förknippa med det här lovet i af. Får väl komma på någonting skojigt idag då :P 

Börjar bli trött. Undrar om man skulle gå och sova? Nejfan, har ju stigit upp för fyra timmar sen. Börjar bli som min bror :F
Näää, nu ska jag gå ut. Om jag törs. Det är så kaaallt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback