Min nya kompis, han heter laptop

Är så otroligt nöjd nu när min nya kompis laptopen har flyttat in i mitt rum. Nu kan jag lyssna musik på annat än telefonen (dooh), surfa på internet (yäähy) OCH ligga ner och ta det lugnt samtidigt!! Hihi, så gårdagenskvällen/natten/morgonen ägnade jag åt bl a virussökning och defragmentering av min nya kärlek. Den är lagom seg, men ändå bättre efter att jag dragit en liten genomkörare av den :)
Får skicka den till Lasse sedan, han fixar!

Har satt in en hel del sköna låtar, så nu sitter jag och dödar mygg och bara njuter av kvällen :)

Nu (faktiskt) har torsdagen övergått i fredag och innebär att det inte är länge kvar till biltrippen vi ska göra till Tyskland och Österrike. Är dock nyfiken på om vi kommer klara det så pass långt :) Mor och far har i alla fall hämtat en GPS till bilen igår, så förhoppningsvis ska det gå något sånär smärtfritt :)

Idag (fredag) ska jag ägna den mesta av min jättdyrbara tid till att packa, hjälpa morsan att städa, umgås med Mia och troligtvis kolla lite vattenplaning på sjön också, om grapparna kommer och ska köra.
 
Har tömt min telefon på massa skitmusik så nu kan jag fota lite under resan :) Hittade även min kääära kamerasladd i förrgår, så nu kan jag tömma mackapären på bilder och även packa ner den i väskan, och göra mig redo :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback