Marknadshelg

Förra årets (vinter)marknadshelg var.. Helt oförglömlig :) Önskar att det vore likadan i år igen, men så blev det icke. Det var också den 17 mars, fast år 2006 iofs.
Nu sitter jag hos Mia (inte alldeles helt nykter) och dricker cider. Alla sover förutom jag, hmpf. Umgås med datan nu, eftersom att alla andra är osociala och sover. De flesta människorna jag känner tillbringar denna kväll på krogen (som råkar ha stängt för cirka en timme sen), och sen vet jag inte vars de har  försvunnit, så det verkar som att det inte blir någon utgång i alla fall.
Nåväl, får komma ihåg att dricka vatten i alla fall innan jag beger mig i säng :)

Idag råkar det var söndag *jippi*. Sista dagen på marknadshelgen, och så även den vanliga helgen innan det är skola igen. Som tur är det bara tre veckor kvar till nästa lov :)
Vet inte varför jag skriver om alla dessa prov etc, men det liksom underlättar för resten av tillvaron, eller hur man nu säger.
nåväl, nu blir det sängen (golvet). God natt (morgon)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du fick ju iaf dig en soffa att sova på.. En annan vaknade upp på golvet. :P

Postat av: Sara

jo.. vet inte riktigt varför jag var sådär pessimistisk. Det var ju faktiskt helt ok :) Men det kallas väl.. Äh, jag vet inte. Var likom trött och bara alldeles på för dåligt humör :)

2007-03-18 @ 22:14:36
URL: http://SaraOskarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback