Sara har inget att göööra

En liten byrett och en pipett, en pistill och så lite till.
Tar fram brännaren, och bredvid mig står en trosbekännare.
Det blir hett, och inget har ännu gått snett.
Tar fram en bägare och nu kom det en jägare.
Han har varit hungrig länge, för han har bara fått könsumgänge.
Jakten hann han inte med, när denna kvinna som var en smed, honom satt och.. tillverkade en sked.
Nu står han här och hänger och klänger, i hopp om att slippa vara hungrig längre.
Stativet och hållaren åker fram, såsom också jägarens balsam.
"Krydda med det här, det gillar Pierre"
Balsamet åker i, tillsammans med en näve benfri Corcodlie Dundee.
Och så lite fenolftalin, så blir maträtten fin.
Det sista som behövs är en provsmakare, som i detta fall är krukmakare.
Följer du det här regelrätt, kommer du att ha tillverkat ett ljuvligt grillspett.
Detta har jag kokat ihop sjäv, tradelidadelej!


Har fått otroooligt mycket gjort idag. Städat halva huset imorse innan skolan.
Efter sista lektionen bar det av hemåt igen, där svenskaläxan låg och väntade bestämt på mig framför datorn. Tog itu med den innan pannkakan var färdig. När en liten del av kvällen hade förflutit till middagen så var det dags för några avsnitt Desperate Housewives och senaste avsnittet av One tree hill. Äntligen har jag hunnit ikapp, så nu måste jag bara vänta på nästa del :P (Har ju tränat mina öron inför morgondagens nationella prov -Engelska listening ;) Kan vi ju säga i alla fall.
Nu sitter jag och lyssnar på min lilla trevliga mobiltelefon. Den matar ut ljud som låter som något som som som som Drängarna-Raggare, typ :P

Nåväl, har ändå inget vettigt att skriva, så jag sticker härifråån =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Nejmen, vilken poet du är! :D Kanske ngt att lämna in till dreggel-Hasse? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback