Alla barnen sover, utom Sara för hon är vaken

Sitter i Malmberget och väntar på att få åka hem. Sista bussen gick några minuter efter att jag hade reagerat att plocka fram busslistan, jippi yeehaw..
Tillbringat dagen ända sedan nio imorse här. Nu har det blivit en ny dag och jag sitter fortfarande kvar. Nästa buss går om 4½ timma, så jag hoppas att jag kommer iväg innan dess. Alla barnen som bor här har gått och lagt sig och jag sitter här och känner mig lite smådum.
Typiskt att man alltid ska reagera när det är för sent. Nåväl, får väl säga det min sambo har försökt få ur mig nu ett tag.. Jag är.. Jag är bl.. Jag är blååå, nej så var det inte.
Hursomheeelst, nu hör jag snarkningar här i bakgrunden och vill själv lägga mig i sängen och bara försvinna bort. Vill inte vakna förrän jag har sovit många, många timmar, men det är bara önskedrömmar.
Undrar förresten vilka "Viktiga" lektioner vi har imorrn, hehe.
Näää, skojade bara. Eftersom att biologin är valfri att gå på så behöver jag först beträda skolan vid 10-tiden. Skönt det i alla fall :)
Nu, nu ska jag prova mig på en sak som jag har varit sugen på länge.. Nu har jag ju kanske tid? Litegrann i af.. Måste ju få tiden att springa på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback