Bybo hela dagen låång

Sitter i byn idag och.. BLOGGAR!! Det är vanligtvis en sysselsättning som är populär när jag är här, men nu har jag gubben med mig. Han bara distraherar, inget illa med det :)

Nåväl, skoldagen.. Var fin, fast när det skulle börjas jobba fysik så ockuperades hjärnan - än en gång - av det trögflytande sockret. Gav upp efter en stunds flitigt pluggande och raggade skjuts, varefter jag hamnade här. När jag kom hem kände jag mig.. ovanligt städglad, så när jag var färdig så var det i alla fall en grej mindre på golvet =)
Näää kanske man skulle passa på och jobba lite fysik medan man ännu kommer ihåg.

Nuuu sticker jag ciaao :]

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback