Mobil-kul

Ta fram din mobil och öppna din kontaktlista

Har du kysst nummer 7?
Anders Eriksson, nopp

Brukar du va med nummer 19?
Carina, nämen jag brukar hälsa på där ibland.

Gillar du nummer 25?
Doda, ja vi har varit tajta förr =)

Är nr 18 en sötnos?
Brorsan, nejdå :P

Älskar du nr 16?
Björnti, nej måste jag väl svara där :)

Är nr 12 bäst?
Annis, nämen hon var snäll förr..

Är nr 35 grym?
Freddi, jajooodå!

Är nr 44 snäll?
Ingela, jo hon är en väl omhändetagande syster :P 

Är nr 32 elak?
Farsan, nej han är snäääll

Är nr 5 rolig?
Alle, jo nog har han humor!

Är nr 11 ful?
Anna-Lotta, nejdå hon är söt. 

Är nr 52 tillsammans med nån?
Lina, nej inte då vad jag vet.

Är nr 61 liten?
Markus G, nej inte såå :P

Har du vart med nr 22?
Jo Danne är trevlig :P 

Är nr 68 din bästa vän?
Malin G, nej det kan jag nog inte påstå. Förr funkade vi tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha kul att freddi hamnade på samma plats på våra listor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback