Sysselsättning av nåt slag =)

HAR DU POJKVÄN/FLICKVÄN?: Jadå :)
ISÅFALL VEM?: Tobba
ÄR DU KÄR?: JAAA
VEM PUSSADE DU SENAST?: Tobias
PUSSADE DIG SENAST?: Tobias :)
HUR TIDIGT STIGER DU UPP?: Alldeles för sent :P 
VILKA HATAR DU?: Det kan jag väl inte skriva här ;)
VILKA BRYR DU DEJ MEST OM?: Mina vänner, Tobba & familjen.
GILLAR DU ATT SLÅSS ELLER?: Joooo, men inte med vem som helst :P
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?: Mjukisbyxor, en varm filt och tofflor
NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL?: Halloween, fredag, ooops..
ÄR DU SERIÖS?: Japp
VILKEN TJEJ GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?: Julia såklaaart!
VILKEN KILLE GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?: Det vet jag inte..
HUR MÅNGA BILAR HAR DU/DIN FAMILJ?: 3 styyycken
HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?: 2
ISÅFALL,VAD HETER DE?: Robert och Ingela
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?: Tyyyp blont
OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT?: Lite sådär halvt om halvt
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: Blååååguuul
VAD VILL DU HA FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: Det har jag inte riktigt funderat på
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN?: Tobiiias =)
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT?: Hamstrar, kaniner, laktos.. Och så nåt mer
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR?: Då är jag friii!
FAVORIT FÄRG?: Alla möjliga
ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?: Byn :P
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?: Näpp
GILLAR DU ATT LAGA MAT?: Jodå, ibland.. Eller det är mer intressant att titta på ;)
MÄRKESKLÄDER ELLER SECONHAND?: Märkeskläder, hihi
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU? Man kan aldrig få för många skor och jag har alldeles för lite!
VAD GRILLAR DU HELST?: Kött, kyckling
VAD HAR DU PÅ MACKAN?: Alltid olika, eller skulle vilja.. Men utbudet är inte det största.
VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?: Blandat, men choklad är utan tvekan bäst!
BÄSTA GLASS?: Är allergisk mot glass så jag brukar inte äta det så ofta.
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU?: Alldeles precis nu? Då är det väl Tobba :P
VEM ÄR SÖTAST JUST NU?: Tobba, utan tvekan :]
VAR HAR DU ONT?: I nackjäveln! (och kanske ryggen med.. har inte riktigt känt efter).
VEM ÄR BÄST JUST NU?: Tobba, jossan, miiia, Julia, kanske? :)
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?: Jo massa! Ibland
TUFFASTE LÅTEN?: Det finns så många
VAD HAR DU MVG I?: Naturkunskap, Matte A, Datakunskap, Trafikkunskap,
VAD HAR DU IG I? Inget än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback