Älskade sak

Sitter här med min älskade gitarr. Är alldeles fast i gitarrspelandet nu, sådär som man brukar bli när man inte har spelat på länge och verkligen kommer på hur roligt, avslappnande, befriande, osv, det faktiskt är att sitta och plinka :)
Har suttit är nästan heela kvällen nu, och det bästa är att det har gett resultat. Låtarna sitter inte ännu, men vafan. Det låter bättre än det gjrode i början ^^

Traalalalaa, ska spela en stund till och så blir det nog att läsa lite i min jättespännande bok sen ;)

Skönt att man är ledig imorrn ((idag (torsdag) i alla fall så att man får sova läängelänge, fast längtar nästan tills jag vaknar för då ska jag ut med skotern en timme eller tre. Länge sedan sist :) Men man är ju inte hemma lika ofta längre. Eller alltså, hemma i Tjotti. Det blir ju ganska mycket Mbgt kan man väl säga nuförtiiiden =)



Konsten att tråka ut är att säga allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback