Då var det dags igen..

Har gjort bort två prov idag, så nu har vi "bara" kvar psykologi- och fysikprovet innan jullovet. Jippi :/

Idag har jag väl inte annars gjort dess mer. Hade lektion från 08.00-08.10 och därefter HÅL till kl 13. Yeeehaw, jag verkligen älskar att vara på skolan när man inte har några lektioner :P
Det visade sig vara en helt perfekt dag att fara och gymma i alla fall :) Fast olyckligtvis missade jag handbollsträningen idag, igen, på grund av allt detta skolgöra.
Nåväl, imorgon hinner jag förhoppningsvis med träningen i alla fall.. Får prioritera bort vissa saker helt enkelt. tjihi ;)

Nu hinner jag inte sitta här längre, för det är nämligen dags för, tadaradaaaaa; Psykologiiiiplugg.

Tror jag går och tar livet av mig :P



Tjoppidoo, snart är det jullov tralala :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback