Fest hos mig - aldrig mer!

Hade inflyttningsgfest igår. Ojojoj.
Jag och Jossan som igår på eftermiddagen gick och oroade oss för att det inte skulle komma några folk på kvällen. Gaaaah! Tror det var ungefär någonstans mellan 60 och 70 pers som mest, samtidigt. Blev inte riiiktigt som vi hade tänkt oss kan man nog säga.

Nåväl.. Nog var det ju ganska trevligt i alla fall. (Om man bortser från att polisen kom, att toaskåpet gick sönder, och bara resten av kaoset.)


Idag har varit en sådär halvförstörd dag, som man tillbringat mest sovandes. Bara på grund av brist på ork för att göra annat. Och det där illamåendet bidrog också rätt mycket till valet av dagens aktiviteter.


Nääää, undrar om man skulle gå och sova sig lite nu. Det är ju faktiskt en dag imorgon (idag) också.



Då och då snubblar människorna över en sanning, men de flesta reser sig upp och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.

Kommentarer
Postat av: Ökensheiken.

Jag ser en sanning och den är att tiden tar slut och då skall jag fira ty tiden är bara ett hinder.

2006-12-04 @ 01:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback