Gooood Juuuuul!

Nu är det julafton. Önskar att jag kunde säga som min systerdotter sa när hon var här för någon timme sedan;
"Jag ska gå och sova tidigt, så blir det julafton fortare och då ska jag öppna julklappar".

Den där julatämningen som fanns när man var liiten är som bortblåst.
Nåväl, nu har jag i alla fall slagit in EN julklapp och plockat fram någon tomte som jag har pyntat mitt rum med, så nu är det ju lite mera stämningsfullt i alla fall :)
Fast ändå inte..  Inte som förut.


Vill bli trött så att jag får gå och sova. Inte för att jag vill vakna tidigt och börja öppna julklappar, utan för att jag inte vill sova bort hela julaftonen. Det blir som så tråkigt då.


Ashley Parker Angel - Where did you go = Älskvärd låt :)


God Jul i alla fall :) För jag ska då ha det riktigt trevligt idag (efter att jag har sovit några timmar).

Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback