Julafton imorgon

Imorgon är det julafton och jag har inte fått den minsta lilla julkänslan ännu. Den här veckan har tiden tyvärr bara räckt till pluggande, sovande och städande.
Idag (efter det att jag har sovit i några timmar) ska jag till Gve och inhandla de sista julklapparna, och sen åka hem och städa igen.
Det här känns inte kul! Man har inte hunnit fatta att det är jul ännu, och i övermorgon är det över. JA, alltså julaftonen i alla fall.

Har haft så otroligt ont i nacke och skalle idag, så det bidrog ju också till att städandet gick något långsammare än det egenltigen skulle tagit.
Nåväl, morsan har i alla fall akat bröd, och det var ju gott :P

Tralalalaaa.. Hoppas att det blir att man hittar de där sista julklapparna då, så att man får det bortgjort i alla fall..
Nä, jag måste göra något så att jag får lite julstämning NU.
Frågan är väl bara vad.


Jag kan ju skriva God Jul här :)

Nu kanske det blev lite trevligare.


Ska söka lite låtar man kan lära sig på gitarr. :) Det är ju roligt det i alla fall =) Får väl ta och spela någon jullåt eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback