Några låtar av Breaking Benjamin..

..är musiken som strömmar ut ur mina högtalare just nu.
Det är annandag jul idag, jag är leds på det mesta och jag känner inget sug för att göra någonting alls. Den här k vällen kommer nog sluta tyst och stillsamt om någon timme i min kära säng. (Den hade kunnat vara skönare, men whatever). Huvudsaken är väl att man har en. Den hade, inte mig emot, kunnat få vara lite större också.

Imorgon ska jag upp vid sju på morgonen *wiiiie*. Blir att tillbringa de första timmarna på gymmet, och därefter blir det handbollsträning. Alltid härligt med träning :)  Behöver verkligen bli av med en del av det jag har stoppat i mig under den senaste veckan. 

Förhoppningsvis ska man väl hinna med att åka till Luleå här någon dag också under mellandagarna. 


Urk, nu vill jag bara lyssna på någon lugn, bra musik. Breaking Benjamin är nog dessvärre inte lösningen på mitt problem.


Tralalalaa..
Måste försöka få tillbaka inspirationen till mitt bloggskrivande. På senaste tiden, när jag väl har skrivit, har det bara slutat med att jag publicerat en massa goja. Kan ju hända att det har att göra med att jag inte är fullt lika datanörd som jag var förut. Orkar inte engagera mig lika mycket nu som förr :P

Fast vad skulle jag väl ändå gjort utan datorn? Förmogdligen.. något annat ? :b


Nåväl, här blir ändå inget vettigt skrivet, så varför ens försöka anstränga sig?
God natt, och god fortsättning på.. veckan.


dataneard dataneard dataneard dataneard dataneard dataneard dataneard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback