OC-maraton

Haha.. Dagen har varit rätt så trevlig ändå :) Känns nästan som att helgen är över, men det är nog för att jag har varit ledig igår och idag. Härligt har det varit =)

Sov till halv elva, liftade till Tjotti vid ett-tiden. Hade fått hem mina OC-avsnitt igår kväll så jag och Jossan har haft lite OC-marathon idag. 7 avsnitt såg vi, och sen hittade vi inga fler avsnitt att ladda ner =/ 
Kollade de tre sista delarna hos Jossan, och vid midnatt hade vi lyckats se färdigt alla. Var något slö så jag orkade inte ta mig hem förrän någon gång vid tre-tiden. Vi gick ner till köket och kollade Sunes Jul några timmar, innan jag tänkte att det kanske är bäst att gå hem i alla fall.
 
Näää, Jossan var inte trött. Klockan var just efter ett när hon frågar;
"Meen, skulle inte vi se Hitch?"
"Jaa, det är ju den vi tittar på"
"Jaaahaaa!"


Ååååh, villl ju att det ska komma fler avsnitt som jag kan ladda ner! Men får väl nöja med Scrubs och diverse andra serier under tiden :)

Kanske att man skulle ta och sparka sig själv i säng så att inte hela morgondagen blir förstörd. Hade ju faktiskt tänkt att ta itu med läxorna, skotta (om det nu kommer snöa) och sätta upp julgranen.



God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback