Singstar och klyftpotatis..

Ja, så har man varit på brorsans kalas idag. Han fyllde gamgubbe i år igen.  Käkat massor av smörgåstårta och sjungit lite karakoe när man var där, och baara umgåtts med släkten, haha :)

Nu är mina skor impregnerade också.
Då var bara frågan;
Vaaad ska jag göra nu? Har redan spelat gitarr och roat mig med diverse andra saker ända sedan jag kom hem. Och det underlättar ju inte heller dess mer att alla "pratar om att de ska dricka" osv.

Vad ska jag göra då? Min partypolare verkar ha övergett mig och spelar nog något roligt spel och dricker something smaskigt? Sååå, ska jag stanna hemma?
Näää just ja, jag ska ju till klubbis och sälja varmkorv. (:\) Känns nästan mer lockande att gå och sova.
Det här kommer nog bli den tråkigaste nyårskvällen någonsin. Jaja, det kan ju i alla fall inte bli värre :P
Nåväl, får väl försöka ta och lösa mitt problem på något sätt och ha så trevligt jag kan de sista timmarna det här året.
Nu ska jag titta ännu några avsnitt av OC, tills tiden är kommen för korvförsäljning.

Tjaråpp, hoppas att alla får en bra sista tid av år 2006 (eller förhoppningsvis inte roligare än mig) då. Det kan ju ändras till det bättre :)


Mina kära skor :) (min kära sko)
116472-1


Detta är inte slutet. Det är inte ens början på slutet.
Men kanske är det slutet på början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback