Ledig idag :)

Kändes bra att få vara lite ledig efter att ha arbetat som en tok hela helgen, haha. Sovit 12 timmar inatt. (Lite kompensation efter att bara ha sovit 7 timmar under heela helgen då.) 
Men kul har det varit! Fått köra rensningsmaskin och stooor lastbil :) Tror min framtid väntar i det kära företaget LKAB. (Om det nu inte blir att flyttta härifrån.)
Nåväl.. Nästan lite tråkigt att skiljas från alla roliga gubbar och spännande maskiner, men livet går vidare. Jag har ju fortfarande gitarren kvar :D Eller jaa, den är i lägenheten, men jag kan ju låna farsans medans :) Det är nog den käraste ägodel jag har. Näästan. När jag tänker efter så finns det ju en hel del annat det bara inte skulle kunna gå att klara sig utan! Exempelvis mobilen och TVn :P Men guran får komma på delad förstaplats med allt det där andra. Diskmaskinen har jag också mycket att tacka för ^^ Och osthyveln =) 

Nää.. Det är nästan så jag tror att man måste gå och läsa sin bok snart, om man ska hinna recensera den + att man ska läsa ut engelskaboken också och recensera den. Och göra färdigt grammatiken, plugga till fysikprovet, jobba matte, skriva praogrejen etc etc till på måndag.
Usch. Tur då att man är ledig en dag till då, och sen bara tre dagars praktik kvar :) Fast sen är det ju skola igen.. Uäääh :S
Tur att det bara är 24 skoldagar kvar till jullovet  =) Annars skulle jag nog sakta men säkert förvandlats till en ananas. Tänk om jag gör det i alla fall :( Men det är nog inte värre än att vara en anka :)



Fååå seee häär nuuu.. Nu har jag skrivit fyra ord på raken och alla hade fyra bokstäver också. Skickligt ^^ Men klart, jag går natur juuh :)

Att inse att man är okunnig är ett bra steg mot kunskap.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hellre ananas än anka. Lätt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback