Osmart..

Vid 22 tiden var jag väääldigt trött, men kände att jag inte kunde gå och sova riktigt då eftersom att jag har fysikprov imorgon. Hittade en lösning på problemet och kokade två koppar kaffe. Det gick fint och jag började plugga, och kände mig pigg som en mört. Har suttit med fysikboken ända till nu ungefär. 
Problemet jag har nu är väl det att jag har pluggat färdigt och skulle vilja gå och sova, men råkar vara lika pigg fortfarande, Hmpf!
Nåväl.. Får väl gå och sova när tiden är inne :P

Hoppas att någonting av det jag har pluggat på idag har fastnat i skallen. Men det lyckas det ju aldrig göra när det gäller fysiken, så varför skulle det vara annorlunda nu? :/
Jaja, man får väl se imorgon hur det går. 


Creed - My own Prison. Den är braaaa :) 

Nu känns det som att jag vill göra någonting vettigt och meningsfullt. Jag ska bli en vettig människa! Kanske inte här, kanske inte nu, men jag ska. Någon gång. Försöka i alla fall. :)
With arms wide open tralalalalaaalala :)




Hur kan det komma sig att vårt minne är gott nog att i minsta detalj bevara vad som hänt oss, men inte nog gott att komma ihåg hur ofta vi berättat det för en och samma person?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback