Plugg och OC

Usch usch.. Sitter och pluggar fysik nu. Känns ganska jobbigt för nu är jag både trött och lika uttråkad som en 200 år gammal sköldpadda som har tittat på ett lika gammalt träds uppväxt, och inte missat en dag.

Byz - Hey där! är i alla fall låten som kanske kommer lyckas hålla mig vaken en stund till, fast den tog slut så nu började Caracola - Somarnatt istället. Hihi ;) Säger bara;

Caracola - Sommarnatt + Björn Rosenström - Het = sommaren 2006
(Basshunter - Boten Anna, också självklart)

Nåväl, jag har ju faktiskt skrivit min Book Appreciation 4 och "förberett" mig inför bokredovisningen i Svenska som vi har imorrn tidigt på morgonen :I Snart lägger jag väl även fysiken åt sidan och gå och sover istället, huuur mycket jag än vet att jag borde plugga, men vet lika mycket att det inte är någon idé något mer. För trött helt enkelt. Och omotiverad.
Kan inte alla dessa skolarbeten och prov bara ta slut någon gång? Vet inte hur länge till jag kommer orka. Skulle vara skönt att jobba, åtminstone i några veckor.
Hann ju se OC i alla fall :P

Känner mig ganska hopplös. Som en groda utan ben ungefär.

Det gäller väl bara att hålla modet uppe. Ska ju till Luleå på Onsdag, och då blir det shopping som aldrig förr. Eller jaaa, om jag nu lyckas fixa fram några pengar. (Fast vi har ju några planer för helgen som kanske kommer kunna lösa våra problem ;) Eller i alla fall till en viss del)
Haha



"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback