Alltid lika dålig på att hitta på rubriker.

Ja, det är inte lätt alltid, som jag brukar säga :P

Tillbringat dagen i mbgt. Först var jag med syster, broders tjej + alla syskonbarn och badade på sporthallen. Eller bada och bada.. Simma är väl ett mer passande ord. Efter det käkade jag och Jossan lasagnette, som vi tillagat själv  *mums*.
Sen vaart det lite filmtittande, och en hel del glottande på TVn. (Eller ja, det var väl mest jag som kollade TV eftersom att Jossan hade åkt på stan).

På kvällssidan blev det handbollsträning och det var trevligt som vanligt :) Bara det att jag skulle vilja lära mig att passa mina medspelare, och inte golvet hela tiden. Jääädra klister, haha :P
Nånå.. Man får inte ge sig i första taget! Förhoppningsvis kommer den där snygga passningen nåågon gång.


Bleeeh.. Bränt en ny mp3-skiva nu eftersom att den gamla inte fungerade. Tyvärr funkar inte den här skivan heller, gaaah satanas helivetti vad jag bli aaargh. Och det skumma den här gången var att jag inte ens hade använt en dvd-skiva, utan faktiskt en helt vanlig cd-skiva. (En sådan där cd-skiva som man faktiskt brukar använda när man bränneeer eller nåt). 
Myystiskt!
Det verkar som att jag får stå ut med den där skit skivan jag har i lägenheten. Uuuuusch. Vill ju ha lite bättre musik att lyssna på. Det är ju liksom det som är själva grejen!

Okej, det hjälper inte att klaga.
Jag ska ju faktiskt till Finland imorgon, och förhoppningsvis ska jag väl lyckas att hitta ett vardagsrumsbord där. Eller i alla fall gardinstänger? Hoppas jag.


Trallalalaaa vad jag är lycklig.. Eller inte? :P
Pessimist stämmer nog bättre.
Går det att vara en lycklig pessimist? Tjaaa, det borde väl fungera.




Igår smidde jag tusen planer, idag gjorde jag som vanligt.


Kommentarer
Postat av: annis

ska jag sätta på tvn då?? :S

2006-11-01 @ 00:28:54
Postat av: annis

fine, då slog jag på den dårå ;P

2006-11-02 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback