plugg, plugg, plugg

Gaaaah, ser så väldigt mycket fram emot helgen nu. Framförallt LOVET! 
Fast först måste jag ta mig igenom matteprovet och psykologiprovet, och det känns som att jag inte.. förstår dess mer av något av grejerna. Hojja.
Nånå, har börjat kämpa med matten nu i af så får vi väl se vad som händer sen. Jag som skulle se House nu, och så råkade jag laga mat så länge efter träningen att jag måste plugga istället för att hinna glo TV.

Sitter hemma (i Tjotti) nu i alla fall. Några dagar sedan sist var det ju, men måste hämta lite mer kläder och andra nödvändiga saker att ta med mig till lägenheten. Såsom exempelvis salt och tvättkorgar, haha. Och på kvällen har vi det ganska mörkt så en lampa hade nog underlättat.
Idag har vi i alla fall fått dit en köksmatta. Det kommer grejer hela tiden, hööhö.
 Undrar när vi får dit ett vardagsrumsbord då? Får väl vänta och se om det dyker upp.


Nä nu har jag nästan lite ångest för att jag sitter vid datorn. MÅSTE faktiskt, för mitt eget bästa, ta och sätta igång att plugga nu.


Jaja, men snart får man ledigt i alla fall. Måste ta och fixa praoen också, gaaah!


Humdidum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback