Så var även denna helg över..

Eller ja, det är ju fortfarande ungefär en timme kvar till den "lååånga hemska livsutsugande måndagen".

Kom aldrig iväg på stan igår för jag hade ingen som skjutsade mig, så det blev att tillbringa kvällen i byn istället. Blev lite filmtittande, jovisst var det trevligt, men vad är väl ändå inte en kväll i civilisationen?

Vaknade vid elva och tänkte vara lite vettig, så jag städade litegrann .. Kuul.
Vid ett-tiden räddade Julia min dag, så jag for till Gve och var med henne och Annis istället för att bara sitta hemma. Vi jobbade lite fysik (ehrm, skrev ner ett och annat i formelsamlingen), och sen kikade vi Desperate Housewives.
Efter det snackade vi lite skit och alla blev sugna på kycklingrullar, så vi ringde och beställde käk och Julia köpte ett äpple på Statoil.
När vi kom tillbaka in igen så blev det att se European Gigolo och svulla kycklingrullar och äpplen :P

Nu är det förresten gayayaay-låten (Lucas Prata- And she said) på radio.


Positiv kroppsuppfattning;
"- Tänk om jag fastnar i hans dörr igen när jag ska gå, som jag gjorde en gång förut när hans dörr inte var stor nog? För jag vet att jag inte håller på att bli tjockare, men hans dörr kanske håller på att bli smalare."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback