Stressigt, dåligt, blää!

Hojjaa! Min otursdag började redan i morse.
Bussen fastnade efter vägen så jag kom inte fram till skolan förrän kemi-lektionen var slut, lagom till håltimmen. Okej, annars hade det inte varit så farligt, men nu råkar det vara så att vi hade genomgång till provet som vi har på fredag!
Nånå, inget man kunde göra åt. Satt och pluggade litegrann på håltimmen, sen käkade vi och efter det var det dags för mattelektion. Den gick väl lite sisådär, men vafaan, vi har ju först matteprov nästa torsdag.

Psykologin bokstavligt talat sög musten ur mig. Har psykologiprov nästa fredag. Då ska vi läsa 52 sidor för att få godkänt! Sen måste vi göra resten hemma, för att få VG, eller möjligtvis MVG.

Såå min dag har ju varit väldigt.. "trevlig" sen jag kom hem från skolan.
Började göra novellanalysen i engelska, så nu är den färdig i alla fall.
Efter det var jag duktig att börja plugga till kemiprovet. Det gör jag fortfarande.
Tänkte hinna se House, som börjar 21.00 på tv4, men innan dess skulle jag behöva;
Plugga lite mer till kemiprovet, och till grammatikprovet i engelska. Så skulle jag behöva bestämma mig för vilken bok jag ska läsa på svenskan (det ska vara gjort till imorrn).
En annan grej jag också skulle behöva ta itu med är matten, och engelskaboken behöver jag läsa mer i.
Och för att inte tala om psykologin.
Men allt det där hinner jag nog inte med innan kl 21, så jag får nog skippa en del. Eller så får jag helt enkelt strunta i TVn :/
Får se, får se.

Det här kommer bli en lååång vecka. (Eller ja, alldeles för kort och stressig egentligen.)


En hög med skräp kan växa, men den utvecklas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback