Tjosan!

Gårdagkvällen var helt ok. Träffade en del nytt folk och for runt överallt (som vanligt), haha. 
Kalasandet dog väl där vid 4-tiden, och då for jag och gjorde Jossan lite sällskap. (I samband med det ockuperade jag Patte och Carinas soffa). Vi blev kvar där till elva någon gång, och efter det begav vi oss till kullemarknaden.
Där hade de samma tråkiga grejer som alltid, men några böcker lyckades jag i alla fall få med mig hem. Det var min systerdotter som lurade mig att köpa dem. Kunde ju faktiskt hjälpa till att sponsra lite till deras klassresa, så nu känner jag mig som en gooood människa :P
Det visade sig att det var min syrras gamla böcker jag hade köpt, hmpf! Nånå, de var ju billiga i af, men tyvärr tog pengarna slut.


Sitter och lyssnar på Asle Bjorn Pr Leya Feat. Anne K- Lucky you, nu. Inte direkt det att den är bra, men ville bara påminna mig själv lite om Bulgarien :) Vill tillbaka dit nu.
Nu när kylan har smugit sig på och inte kommer försvinna på lääänge så vill jag inte vara här. Vill ha sommarlov och återuppleva den här sommaren igen. Det mesta har varit så otroligt underbart =) Hade velat att man bara kunde spola tillbaka tiden och göra om alltihop, men tyvär så går det ju inte. 

Inte för att vintern känns hemsk. Riktigt trevligt med snö och grejer :) Gillar inte bara den här årstiden mitt emellan sommaren och vintern. Den årstid som kallas HÖST! Vissst är ju den också mysig ibland, men för det mesta är den bara jobbig.

Ska försöka komma mig iväg till stan ikväll, annars blir det väl bara en liten kväll med fotbollstittande och så vidare :) Men men, får se, får se. Ska prova å få någon att skjutsa mig. Så det så!



Om du tänker för länge på nästa steg kommer du att tillbringa resten av livet på ett ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback