Torsdag idag

Dagen före fredag :)
Skrivit argumenterande i morse. Tog en och en halv timme, och så slutade man efteråt så det blev en kort dag :D
Efter det har jag bara kommit hem och tagit det lugnt.. Kollat Saw 2 igen, haha men jag somnade hela tiden så det gick några timmar innan jag hade lyckats ta mig igenom hela filmen :P
Nyss vart det lite käk, korv och snabb-fullkorns-mackisar så nu är jag laddad igen.

Sitter här med mitt kort korta hår som jag ska och göra lite slingor i nu.. Hoppas det blir snykkt ^^
Är väl lika bra att jag sticker nu, för ska jag stylta omkring med kryckorna ända ner till bror min så lär jag nog inte komma fram annars.



Boys are stupid, throw rocks at them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback