Tralala, måndag igen..

Den här dagen har faktiskt inte varit så hemsk trots allt. Hade fordonskunskap en timme från 8-9 på morgonen, sen ett fyra timmars hål till ett. *Jippi* Inte för att det gjorde så mycket för då for jag till gymmet och tillbringade lite tid där. Till lunch drog jag mig tillbaka till skolan igen, och käkade osv.
De resterande tre timmarna gick fort och vid sex-tiden var jag hemma.

Slog på datorn, som segade som fasen och ingenting fungerade som det skulle. Gaaah! Hade en hel släng av virus på den, så bort med dem! Det tog ju sin lilla tid det med, men nu funkar den nästan lika fint som förr ;)
Bläää, klockan är mycket och jag måste börja plugga fysik tycker jag, för mitt eget bästa. Har nämligen världens feting-prov om elekrtiska fält imorrn på morgonen. Längtar inte.

Jooo förresten, hittade en penna som det stod Kukkolaforsen på idag på nåns skåp, jättefin :)
Ordet var som delat i tre ord.. Kuk kola forsen lät så mycket trevligare tycker jag. Dit vill jag åka nån gång ^^


Det är inte solsken jämt, men alla moln är inte heller grå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback