Typiskt..

Den här dagen har helt enkelt inte varit något för mig.
Först hade vi fysikprov på morgonen och det gick verkligen inte bra. Sen har det väl varit rätt ok. Kommit hem från skolan och tagit det lugnt mest.
SEN for jag och tränade. Wiiiie =) Det började ju bra. Ungefär halva uppvärmningen, och sen gick det inget bra nåmer. Råkade flyga lite snett, så jag tog det lugnt ett tag. Den sista kvarten spelade jag och allt kändes helt ok. 
Efter träningen tyckte jag och Jossan att vi var lite på hurt-humör, så vi började promenera mot Kullen i väntan på skjuts. Det var först då det började kännas i foten. Det slutade i att jag hoppade in från bilen, och nu kan jag inte gå alls. Blääää.

Säger då bara det. Typiskt!


Nånå, allt kan ju inte göra en till lags. Förhoppningsvis har svullnaden lagt sig till på morgonen så att jag kan gå igen. Annars, blir det väl en sån där inget-för-mig-dag igen.
Fast jag ska och klippa mig tomorrow i alla fall :) Så allt kan väl inte bli tokigt, (hoppas jag).



Ha is i magen
-Titta!
-Vad då? sa Nasse och hoppade till. Och för att sen visa att han inte alls blivit rädd, fortsatte han att hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback