Yäääy

Den här fredagen blev inte så illa ändå fast jag tillbringade den med morsan och farsan. Men det var nog för att vi var i lägenheten.. Wiiie :)
Har tagit hörnsoffan dit idag, och grejat med lite annat smått och gott. Och imorgon ska vi och köpa en säääng från Jysk ^^  Äntligen slipper jag min lilla (avkapade) sketna 90 cm säng!
Om det inte finns nåra sängar kvar på Jyyysk så får jag tillbringa de kommande nätterna på en madrass som luktar stuga. Bleeh, men det som väntar på något gott... haha ^^

Nu ska jag gå och sova snart så att jag orkar fara och säng-shoppa imorgon på morgonen.


Kom ihåg;
Om du vattnar den och den dör, då är det en planta. Om du drar upp den och den kommer tillbaka så är det ogräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback