2-dagars

    
Fredagen innehöll det mesta. Matlagning, umgänge, ölspel, utgång, promeerande, sovande och en hel del prat i telefonen är en ganska bra sammanfattning. Slocknade vid fem, och inte ens tre timmar senare ringer Jossan oh ska ha med mig och promenera hem. Nåväl, kl 8 begav jag mig för att möta henne, varefter vi började knalla mot Tjotti. Som tur var behöve vi bara gå till kullen innan skjutsen kom.
När jag kom hem tog jag igen några timmar av den förlorade nattsömnen, tätt följt av duschen. Vid fyra-tiden kom bror+syster & company, då vi åt påskmiddag och gick och letade påskägg. Även fast man inte är liten längre, och försöker övertyga alla om att nöjet faktiskt är lika stort (om int större) om man får lite godis direkt i handen, som att gå ut i skogen och leta efter det förbannade ägget :)
Nåväl, eftersom att jag inte har ätit godis de tre åren, så klargjorde jag för mina syskon att jag jag vill ha massa godis i påskägget iår, pga mitt omättliga sötsug.
Sagt och gjort. Fick ett påskägg som vägde 3,2 kg, yääähy. Kommer aldrig mer vara sugen på godis efter det här :)

image62
Vid nio-tiden igårkväll fick jag för mg att jag skulle till mbgt. For på någon fest en sväng, men tack vare den alldeles för nyktra jag bar det av till Freddi en stund. Där tog jag igen mig lite innan vi for tillbaka till den andra festen.
Efterfest hos Freddi, och sen slutade kvällen med att vi kollade fredagen den 13de hos Jonas.
Kom hem för någon timme sedan och fick en uppenbarelse. Det är jag som ska ta itu med monsterdisken idag, Uuuuh. Känner mig inte riktgt motiverad för det.
Just nu är jag bara trött, leds, fryser och vill sova.
Känner mig något.. borta, för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback