Full frys

Edvin i full frys är skööön, och för övrigt är jag förlorad i läxornas land. Jo förresten, idag såg jag en älgmage som låg bredvid vägen och såg ut som en sten.
Tycker att det enda jag har åstadkommit utanför skolan den här veckan är sovit, pluggat och haft ont i magen. Idag är första dagen jag faktiskt har varit utanför dörren efter det att jag kommit hem från "plugget".
Imorgon kl 08.00 har jag kemiprov, iyeeehy vad jag längtar, som Borat brukar säga; "NOT"
Efter provet slipper man tänka på kemin i alla fall. Då är det bara fysikprovet kvar nästa vecka, sen blir det förhoppningsvis lugnt. (Eller ja, lugnt blir det aldrig, men i alla fall lugnare).
Nu blir det lite mer plugg innan jag sticker och "fjädrar i bädden" citerat av en viss.. snuppe :P

Citerat av en av brorssönerna tidigare idag:
"Bara för att hon liknar gubben på Pringlesburken behöver jag väl inte vara kär i henne?!"
Nåja, han är ju ganska handsome? :)

Morgondagens kom ihåg (eftersom att jag inte kom ihåg det idag):
* Fylla på telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback