Klagorop, ett missat avsnitt av House och bara allmänt gnäll

Åååh (inleder smörjan med ett klagorop), jag vill sova, vara vaken, spela gitarr, kolla någon riktigt bra film, plugga - det vill jag inte, jag måste - sticka ut och springa, förbereda mig för biologiredovisningen, fortsätta läsa min bok, ha ett One tree hill maraton, äta och umgås.
Tyvärr är dagarna alldeles för korta för att man ska kunna genomföra allting på en dag. Känner mig så olycklig så jag vill inte plugga heller. Det är bara för att jag har vetskapen om att det inte kommer bli något annat än att plugga resten av dagen som inte redan förflutit.
Fast iofs så gnäller man mycket mer än nödvändigt, för vill man verkligenfå det gjort och ger sig faan på att göra det, så blr det gjort. Kanske inte allt, men långt mer än hälften. Glömde att jag lovat mig själv att jag ska bli en positiv människa, med god livssyn och allt det där andra.

Till helgen är alla mina bekymmer ur världen, för då vankas det Valborg :)
-
127 dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Kanske något slags mellanting.. manosvängningar? :S Hmmf, hormondepression? Får inte fram ngt vettigt, det ena låter dummare än det andra. :P Hmf, borde också sätta igång med allt detdär, men tar det imorrn ist. Vadå för plan?! -CURIOUS- RING eller hör av dig. SNARAST! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback