Lyckliga gatan :)

Den här veckan har inte börjat dåligt. Igår labbade jag på fysiken, och det var det mesta till lektion jag hade. Idag hade vi föreläsning och efter lunch var det bara idrott kvar innan skoldagens slut, och lite träning sitter inte alltid helt fel :)
Kunde inte bli bätttre heller eftersom att jag fick MVG på kemiprovet, yiess :) Känns som att jag måste gå och sova, så lycklig som jag är:)
Satt och räknade tidigare idag, och kom fram till att jag har gått ungefär 6,5 mil sen i torsdags :) + att jag har huggit ved, varit på gymmet, haft idrott (stenhårt) och gjort diverse andra saker de här dagarna också. Känner mig nästan ganska vettig :)

Vätskebristen vill inte göra sig glömd, så nu går jag till sängen med mitt ölglas (innehåll=vatten) där jag ska föröka ta mig igenom några sidor i min optimist-bok, utan att somna, i väntan på att farsan ska komma hem och laga käk - Jag är lat, jag vet!
Så blir det lite fysikplugg ikväll, men inte ens det kan nog förstöra min dag, punkt slut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback