Massor av tankar i ensamhet

Sitter och försöker tänka ut något jag måste spendera mina pengar på. Har kommit fram till att ett minneskort till mobilen är alleles för behövligt för att strunta i, såsom också de där 100 dvd-r skivorna jag måste beställa snarast. Jippi, nu är jag lycklig :)
Om en timme ska jag dra mig neråt mot bror för att vara barnvakt. Det fina vädret är efterlängtat, såsom även fysikpluggandet (NOT), men det är sådant som behöver göras. Lika bra är det att man tar itu med det när man ändå ska sitta och passa barn. 
Innan dess tänkte jag hinna med en liten jogging-runda. För så mycket som jag har frossat i godis, tårta, alkohol, fika och en hel del andra godsaker som ingår i den kategorin, har jag nog inte någonsin lyckats få i mig tidigare under min livstid. Det är inte mer än rätt med lite fettförbränning nu.
Eftersom att det fortfarande återstår 2,4 kg av mitt "lilla" påskägg så gäller det att ligga i stenhårt.

Högtalarna spyr ut musik och jag låter tankarna glida iväg till.. ja vad var det nu igen. Återkommer ifall att jag kommer på det, annars kommer det nog för alltid att vara ett mysterium.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha nej det verkar inte som så.. :P Ojojoj, Sara. Bara 2.4 kg kvar. Hejar på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback