Onsdag morgon

Ringde och sjukanmälde mig för en stund sedan. Mår inte aaalls bra :P
Nämen ringde till skolsköterskan, där jag togs emot av hennes telefonsvarare. Efter att hon hade snackat på ett tag och berättat allt vad hon hette och vad hon hade för funktion så lurade hon mig att man skulle ringa ett annat telefonnummer för att sjukanmäla sig, så jag ringde.
"Nä, hit ringer man inte och sjukanmäler sig. Det här är ett demensboende på lasarettet"
Jaså, så det är dit skolsköterskan lurar alla som är lite försnulda. Schysst. Kanske om några år, men ännu är jag inte redo för något demensboende.

Pengarna på mobilen är så gott som slut så jag funderar på ifall att man skulle knata till Pressbyrån och fylla på den. Äsch, det gör jag sen. Väntar på att Julia kommer hem först :P Den stackars saten är och gör fysikprov.
Eller är det kanske mig det är synd om?
Spekulera kan man göra, hit och dit, och det är inget jag har tid med nu för nu ska jag..
.. platta håret! Yeeeah. Får passa på medan man kan, eftersom att det inte finns en själ i vårat hus som äger en.
-
Nu har jag plattat håret, så vad ska man nu hitta på?
Kanske slår igång en film.. European Gigolo, here I come :D
-
Eller så kan jag ju alltid vänta..

Och förresten. Nu har jag inte en enda engelskalektion förrän om ungefär två veckor! Kan det bli bättre? ;)

Kommentarer
Postat av: Love

Utan engelska i 2 veckor låter gött. Inser precis hur lyckligt lottad jag är som pluggat färdigt :D

Postat av: Gleeka

HAHAHAHA vet du att jag gjorde samma sak jag ringde först hennes telefonsvarare så gav hon mig det där nummret och sen fick jag veta att det var till ett fucking demensboende jag ringt, trodde jag ringt fel och ringde en gång till men kom dit ändå. Så imorgon får man väl förklara för karin att det inte gick att sjukanmäla sig. Sen ska jag anmäla sjuksköterskan för kränkning.. usch vi ses !

2007-04-04 @ 17:26:49
URL: http://kontur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback