Påsklovojvojvoj :)

Sitter och lyssnar på radio, yähyähyäh. Kanske inte det allra intressantaste, men det gör faktiskt inget med tanke på vilket bra humör jag är på :)
Kan väl säga att det är så gott som lov nu, och då fungerar det inte att vara på dåligt humör :)
Har i alla fall skrivit färdgt engelskan :) Egentligen fick vi inte skriva den hemma, men vadå, inte hörde jag det ;P

Är trött som attan, så nu tänker jag slänga mig i sängen en stund, slå igång lite musik och fortsätta läsa En shopaholics bekännelser. Den är bättre än förväntat. Inte illa alls faktiskt :D

Imorgon (när vi har sovmorgon, hål och slut på skolan, typ) blir det filmmaraton med Julia. Vi ska se alla gamla godingar från 90-talet och bara ta det lugnt :) Det pratades något om gymmet också. Får se om man orkar, eller om Jullan får fara själv :P Haha, vet inte om jag törs visa mig utanför dörren ifall att man skulle möta någon läskig lärare någonstans. Äh, det ska nog ordna sig.


Torsdag ska vi knalla runt på Coop halva dagen och hoppas på att vi möter någon snäll påskhare + inhandling av  flera kg godis :) I år ska jag plocka ihop det ultimata påskägget! 
Jag vet att jag inte äter godis, men jag har varit utan godis de tre sista (eller är det fyra?) åren då det varit påsk, så nu ska här ätas :) 

På tal om det, usch vilken dålig musik de spelar på P3-star.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback