Söndag, dagen innan skolan.

Ångeeeeest Det är nog det bästa ordet som beskriver Söndagen den 1a April 2007. Söndags-ångesten bara osar omkring mig. Den är överallt hela tiden där jag befinner mig. Bleeeh.
Det som känns mest vemodigt just nu är morgondagens engelskalektion.

I helg har jag gjort absolut ingenting. Fredag eftermiddag satt jag bara och njöt av att få slippa skolan några dagar. Då blev det mest att sitta framför datan och glo massa avsnitt av One tree hill. Är på tredje säsongen nu :)
Begav mig till bror på kvällskvisten, där de tittade Förortsungar. (Oj, det var ju i torsdags). Men gick i alla fall dit och roade mig med.. ja, säkert var det nåt.
Lördagen bestod av One tree hill, sovande, prison break, bada badkar, en hel del städning + lite mer One tree hill. Somnade vid tre, så det är inte alltför längesen jag har vaknat.
Idag ska jag vara me Jossan, gå på kalas, åka till Gve = Julia's place. Det är dagens planer som förhoppningsvis skall bli genomförda. Just ja, så ska jag fara ut och springa (om det fnns lust och ork).

Har jag någon gång nämnt hur mycket jag ogillar söndagar? När man sitter och känner att det är sista lediga dagen innan det är måndag igen. Att veta att man måste gå och sova tidigt för att orka upp på morgonen.
Det är helt enkelt dagen innan den hemska, 65 minuter långa engelkalektionen. Usch, tror inte jag pallar :P

Nä nu ska jag väl inte klaga. Det är ju trots allt lov om några dagar + att det är ganska trevliga att.. skit samma. Är inte dess mer motiverad att skriva idag (men hur ofta är jag det?)

Fast iofs... . . Idag är det 1a aprl, och då får man luras :) Hihi

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi överlevde ju tack och lov dendär engelskan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback