Uppe innan tuppen, kl 3 på morgonen!

Jo, det är då jag har stigit upp idag :) Det var faktiskt en skön tid at stiga up, för man var så pigg oh effektiv då. På tre timmar hann jag med en hel del fysikplugg, datakunskapsläxan, biologi-genomläsning och ett stycke svenska, så efter skolan (nu alltså) behöver jag inte göra någontiiiing alls i skolväg :)
Imorgon kommer jag nog inte orka upp lika tidigt, eftersom det enda skälet till att jag var uppe denna tidiga timme imorse var för att jag stupade i säng igår vid 17-tiden - på dagen!! Haha. Klockan hann bli åtta = kväll, och då ides jag inte stiga upp igen, så jag fortsatte sova. Var så trött efter gymmet, intervallträningen och gå-springningen till kullen sådet sa bara pang - så sov jag.

Har klarat mig igenom ett fysikprov också idag, så nu är det mesta lugnt :) Känns otroligt skönt, för det är inte ofta man inte har med sig några skolgrejer hem :) Och det är heller inte spciellt vanligt att man - kl 17- har varit vaken i 14 timmar :)
Nu kom far, så nu blir det att hugga ved för hela slanten. Vad gör man väl ändå inte för sina föräldrar :)
Skööönt, jag som just höll på att somna.
Nu behöver jag inte bekymra mig för det.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag kan väl inte ljuga? Vi var ju faktiskt på två lektioner, och det tycker jag är rätt bra.. =) Faaaasen vad flitig du är, tjejen! Sara goes skogshuggare.. ;D

Postat av: Julia

Haha, jag kan väl inte ljuga? Vi var ju faktiskt på två lektioner, och det tycker jag är rätt bra.. =) Faaaasen vad flitig du är, tjejen! Sara goes skogshuggare.. ;D

2007-04-25 @ 17:02:01
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback