Valborgsmässoafton 2007 :)

Förväntningarna är.. Inte så stora som förväntat, men det bådar väl bara gott :)
Dagen har börjat bra. När jag vaknade kom farsan hem med ett boxerpaket, som i mina ögon inte kunde vara mer välkommet :) Satt och kopplade in båda boxrarna(?), varefter jag begav mig iväg mot klubbis och tipsrundan med mina syskonbarn + några till. Vann en hel del faktiskt, jag med min otur :D
Ialla fall så var jag så grymt sugen på choklad när jag kom tillbaka till klubbis, och fint som det var så fanns det ett chokladlotteri. 2 brickor för 5 spänn. Vafan tänkte jag, och slog till. Var så desperat så jag tänkte att jag lika gärna kunde slänga iväg min femma på ett litet tröstpris - plopp i allas ära :) Sagt och gjort. Gaaaah, mitt "turnummer" 28 var inte vinnarnumret. 3an var den lyckliga siffran. Nämen, titta.. Så hade jag nummer 3. Den råkade vara numret bredvid 28 på min bricka, wiiiha. En 200 g choklakaka för 5 kronor är inte alltid fel. Inte med mitt sug (höhö).
När det blev dragningpå tipsrunde brickorna visade sig turen vara kvar. Kom hem med Mat-Tinas kokbok och en guldig ljusstake med änglar. Jag som alltid velat ha en kokbok ;) Eller ja, den var väl som mest behövd när jag boddei lägenheten. Kom tyvärr just på att det var mack-åtgången som gick bäst då.

Kl 20.00 skuttar jag och Jossan iväg till klubbis för att kolla när the mighty majbrasa ska gå ett mindre vänligt öde till mötes. Efter det bär det av hit för ett litet bastubad (med förhoppningsvis tillhörande drink). När det är klartt är det dags för påklädning och lite annat smått och gott. Sedan - KLUBBIS, med dans och.. skoj ;)

Tömma kameran nu. Denna kväll ska dokumenteras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback